Start met afvallen en fit worden; hou een eetdagboekje bij

Voedingsadvies geeft het beste resultaat als het is afgestemd op jouw huidige eetpatroon. Daarvoor is het bijhouden van een eetdagboek een goed begin. Het geeft een duidelijk overzicht van je eetpatroon. Zo ga je zelf ermee aan de slag.

 

1. Hou je eetgewoontes minimaal vijf dagen per week bij

Door minimaal vijf dagen in een week je eetdagboek bij te houden krijg ik al een goed beeld van je eetgewoontes. Hou het dan drie dagen door de week bij en twee dagen tijdens het weekend.

 

2. Hou je eetdagboek realtime bij 

Meteen noteren wat je hebt gegeten werkt het beste bij een eetdagboek . Is het even lastig om alles op te schrijven, bijvoorbeeld op je werk, neem dan foto’s van wat je eet en drinkt. Verwerk het aan het einde van de dag in je eetdagboek.  

Een eetdagboekje dat helpt met afvallen en fitter worden

3. Download gratis het eetdagboek van Voedingscoach Hanny

 Download hier mijn kant en klare eetdagboek.   

Download
Gratis eetdagboek
Dit gratis eetdagboek helpt jou afvallen
Adobe Acrobat document 215.0 KB

Wil je gratis een printversie van het eetdagboek ontvangen?

Vul hieronder even je gegevens in, dan ontvang je het gratis eetdagboekje snel in de brievenbus.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.